eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-04 21:02:32
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2ceef64b-24ca-4e69-a9fb-762d08924e4f@p2g2000prf
    .googlegroups.com...

    > U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
    > telefoniczna była max do tygodnia.

    To ironia? :-)

    Z ING odpowiedź mailową mam w ciagu 12 godzin, a zazwyczaj w ciagu 24-48
    godzin telefon z centrali względnie z oddziału, który "zawinił" i
    rozstrzygniętą reklamację. I to nie pierwszy i nie trzeci raz.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1