  • Data: 2011-03-16 10:10:55
    Temat: Re: Japonia i sens ubezpieczeń
    Od: "G W" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    > Miałbyś rację gdyby...
    >
    > Małe szkody są spłacane ze składek ubezpieczonych. Np statystycznie na
    100
    > samochodów i 100 składek wypadkowi ulega jeden, co pozwala na wypłatę
    > odszkodowania ze składek pozostałych 99 kierowców.
    >
    > W przypadku dużych szkód takich jak klęski żywiołowe itp towarzystwo
    samo
    > się ubezpiecza poprzez reasekurację u innych ubezpieczycieli. Przenosi
    na
    > nich część ryzyka i część zysku. Trzęsienie ziemi w Japonii jest
    zdarzen
> [...]

    napisałem przecież że koszty karamboli sfinansują ze swojego ponzi-schematu.
    Jak sie zdarzy coś ponad ich aktualne zyski to juz państwo i podatnicy.
    Rzeczywistość nie kłamie. 30 lat wypłacali zyski od strumienia kasy
    proporcjonalnego do stworzonych z powietrza "liablities * risk_factor" a jak
    jest problem to "sorry" nie mamy, bo wypłacilismy sobie i co nam zrobicie ?
    Jak nas zamkniecie to wszystko "padnie". Genialne.

    george