eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Data: 2003-06-03 22:22:58
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: : RaQi : <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    [...]


    > Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
    > kanał telefoniczny, prawda?
    >


    owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    wybierania sie na wycieczke do oddzialu)


    a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
    mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
    TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.

    ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    (dekadowe) i co ......


    rece opadaja, bo jak sie domyslam realizacja i projektem call center
    zajela sie pewnie duza firma ktora o takiej ewentualnosci niestety nie
    pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...


    A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Oddzial.


    Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    profesjonalizmu.


    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1