eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Data: 2003-06-04 04:10:47
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    > podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    > wybierania sie na wycieczke do oddzialu)

    No przecież napisałem jasno, że nie wszyscy muszą mieć tam konto.

    > a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    > zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    No i? Zrobiono założenie, że klient _musi_ mieć wybieranie tonowe i tyle.

    > ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    > (dekadowe) i co ......

    O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    > pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    > takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...

    Tiaaaaaa. Dobrze, że dodałeś 'tak sądzę'.

    > A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    > komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Rotfl. Myślałem, że rozmawiamy praktycznie, a nie hipotetycznie. No ale co
    tam.
    A człowiek ma jeszcze Internet.

    > Oddzial.

    Albo inny bank. Co za problem?

    > Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    > profesjonalizmu.

    IMHO marudzisz. Mamy w Polsce na tyle dużo banków, że jeśli któryś nie
    oferuje tego co potrzebujesz (np. obsługi z 'wybieraniem pulsowym' - czyli
    niby jak?), to idziesz do innego, który to oferuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1