  • Data: 2008-12-04 20:21:00
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.12.04.20.11.37@rudak.org...

    > Bo faktycznie: nie byłoby zamętu, gdyby bank po prostu wyłączył opcję
    > przelewów. Choćby dla tych, którym "przysługują" przelewy w cenie 0% ;-)

    Mają chyba dość twardy orzeszek do zgryzienia. Podwójna TOiP na dłużej to
    rzecz, która się wydaje niemozliwa do utrzymania. Sam Bóg pewnie nie wie do
    jakiego bałaganu by to doprowadziło. Niby z informatycznego punktu widzenia
    nie byłoby to trudne do zaimplementowania, ale wrażenie robiłoby to fatalne.

    Jedyne rozwiązanie, które zadowoliłoby wszystkich i które w duzym stopniu
    uratowałoby image banku to przywrócenie 0% dla wszystkich. Niestety
    rozwiązanie takie jest potwornie kosztowne dla banku, więc nawet gdyby się
    na nie zdecydowali, zapewne nie przetrwa długo. Alternatywnie mogą przestać
    wydawać KK z wysokimi limitami czym się z kolei spozycjonują jako bank
    hipermarketowy.

    marekz