  • Data: 2008-12-04 20:13:11
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 11:59:07 -0800, Bungiel napisał(a):

    > Ciekawe czy tak było od początu, czy też blokada zbiegła się w czasie z
    > podstępną zmianą toip...
    > Może ten komentujący człowiek zwrócił uwagę?

    Powiem tak: rachunku, z którego ten przelew ma być zrobiony (jak rozumiem
    to ma być rachunek karty) nie mogłem wybrać i w ubiegłym tygodniu, ale
    składałem to na karb tego, że karta była nieaktywna. Myślałem, że opcja
    się odblokuje po jej aktywacji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl