  • Data: 2010-04-08 13:56:47
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hpkda0$q2r$1@news.onet.pl...
    > olgierd (<n...@n...problem>) ma odwage pisac:

    acje/dzu12092002.htm

    > Ściślej: Art. 28, zwł. punkt 5.

    ten punkt dotyczy tylko braku fizycznego uzycia karty. Jesli ktos fizycznie
    uzyje mojej karty w bankomacie podgladajac wczesniej moj PIN na nic zadne
    reklamacje. Bank zawsze powie: wyciagnal Pan kase z bankomatu a potem
    zadzwonil zeby zglosic kradziez i w dodatku nie dopelnil Pan nalezytej
    starannosci w chronieniu swojego PIN. I do widzenia. Sprobuj wygrac taką
    sprawę z bankiem...