  • Data: 2010-04-08 14:08:36
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 14:06:13 +0000, Samotnik napisał(a):

    > I jak tę 'skrytość' przy kasie w supermarkecie uzyskasz? Ja nie umiem,
    > zwłaszcza, że wiem, iż obserwują mnie wysokiej jakości kamery telewizji
    > przemysłowej, które bez problemu odczytają PIN. Te lepsze nawet CVV z
    > karty. Mogę oczywiście zakryć łapskiem pinpad, martwe pole osłaniając
    > ciałem, wklepać PIN na ślepo, i tak dalej. Tylko wiesz co? Po chuj, że
    > tak kolokwialnie powiem, takie kombinacje.

    Niewątpliwie ekipy od monitoringu wraz z kasjerkami zawiązały spisek w
    celu pozyskania możliwie dużej liczby kodów pin ;-)

    Wiesz, ja też bardzo lubię filmy o Jasonie Bourne, Bondy, "Trzy dni
    Kondora", ale traktuję te wszystkie spiskowe teorie jako -- ciekawą i
    emocjonującą -- ale jednak fikcję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl