eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <fmvqln$a19$1@atlantis.news.tpi.pl> <s...@a...kjonca>
    <7...@t...el.ma> <fn0dob$6s7$1@news.onet.pl>
    <8359hbx0w7c2$.dlg@th.el.ma> <4793c150$0$29602$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl>
    Subject: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Date: Mon, 21 Jan 2008 22:06:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 23
    Message-ID: <479509a8$0$32189$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 21 Jan 2008 21:07:52 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1200949672 mamut2.aster.pl 32189 10.71.23.189:65183
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435705
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message
    news:fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl...
    >> [..] bo pracownicy infolinii sa
    >> bardzo odporni na tlumaczenia, ze czegos nie widac, bo maja w skryptach
    >> napisane ze widac i tyle).
    > To niestety prawda -- nie tylko na infolinii.

    Znowu pozwole sobie spojrzec na to z drugiej strony ;).

    Otoz pracownicy infolinii citi moga sobie smialo wystawic laurke, bo w
    polowie wlasnie dlatego w tym banku na razie osiadlem :). Rozmowa z nimi i
    tak jest na duzo wyzszym poziomie, niz z konsultantami niektorych innych
    bankow, jak np.:
    - bzwbk -- gdzie przez telefon mozna tylko dostac bledna informacje
    (sprawdzone 3 razy, po ktorych przestalem tam dzwonic), zero mozliwosci
    zalatwienia jakiejkolwiek sprawy -- zawsze "do oddzialu musi pan pojsc" (7
    lat doswiadczen)
    - mbank -- duzo mozna zalatwic, ale sam model dzialania banku ogranicza
    pewna wygode (np. nie mozna pewnych spraw zalatwic z zywym czlowiekiem, bo
    nie ma oddzialow), ktora w citi jest lepsza

    Heh, ten citi to bardzo kontrowersyjny bank...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1