eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK CitiBankRe: KK CitiBank
  • Data: 2008-01-13 12:31:48
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "TZ" 8269068037$20080113130206@thezas

    > Wczoraj był u mnie doradca z Citi i jak go zapytałem o te ubezpieczenia to
    > właśnie wspomniał by je wyłączyć gdy będzie się kartę aktywowało.
    > Wnioskuję, że są one włączane z automatu.

    0. Na pewno nie zaszkodzi upewnienie się, co do tych ubezpieczeń przy
    okazji aktywacji karty, bo samo przedstawianie się bankowi trwa całe
    wieki przy którym to upewnienie się praktycznie nie zabiera już czasu.

    1. Akurat Citi nie znam od tej strony, czyli nie zauważyłem, aby narzucali
    niechciane ubezpieczenia.

    2. Pewnie warto mieć takie potwierdzenia na piśmie.

    Tu ciekawostka:

    Czasami (a raczej zazwyczaj) umowy i regulaminy zawierają cała masę zbędnych
    informacji, ale nie jest wyraźnie napisane, czy karta została ubezpieczona,
    czy nie została. Konia z rzędem temu, kto potrafi poprawnie określić, jakim
    ubezpieczeniom podlegają jego karty. Dotyczy to i banków (pracowników banków),
    i klientów. Nie chodzi tu o nazwy ubezpieczeń, ale o zakres odpowiedzialności.

    Inna sprawa, że zazwyczaj banki reklamują swoje karty jako całkowicie bezpłatne.
    Dodają też, że karty są objęte bezpłatnym :) ubezpieczeniem, po czym dorzucają
    niechciane płatne i bezczelnie (kpiąc z klientów jak Sygma) dodają, że przecież
    płatne ubezpieczenia nie są obowiązkowe.



    Wola klienta (o ile dyspozycje tegoż klienta nie wykraczają poza ramy naznaczone
    regulaminami i umowami) powinna być dla pracownika banku (czyli i dla banku) święta
    w sensie takim, że wola ta nie może podlegać dyskusjom czy pertraktacjom, ani tym
    bardziej forsownym przemianom czy modyfikacjom. ;) Tymczasem w niektórych bankach
    dochodzi niemal (albo i mal) do szarpaniny pomiędzy klientem, który czegoś nie chce,
    i pracownikiem, który usiłuje coś klientowi dać, a raczej sprzedać.

    Jeśli chodzi o obsługę karty kredytowej w Citi to nie mam zastrzeżeń, ale
    oczywiście nie zaszkodzi upewnienie się co do braku niechcianego ubezpieczenia.

    --
    ____
    | | _| Eneuel Leszek Ciszewski
    | ||_ 858739937 858739178 .-.
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1