eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[KK]Ubezpiecznie od niedokonanej platnosci onlineRe: [KK]Ubezpiecznie od niedokonanej platnosci online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.i
    nternetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [KK]Ubezpiecznie od niedokonanej platnosci online
    Date: Sat, 29 Sep 2007 00:13:40 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <fdjucg$caj$2@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fdh7mj$cu3$1@news.onet.pl> <fdhh5h$ktr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fdht7o$ai$1@achot.icm.edu.pl> <fdj3uk$31m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: gtk42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1191017680 12627 83.3.244.42 (28 Sep 2007 22:14:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Sep 2007 22:14:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@m...localdomain>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16480
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426819
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztofie,

    > Moze tak byc, aczkolwiek to jest cokolwiek dziwne. Przeciez to nie
    > bank za to placi.
    > Chyba ze chodzi o zlodziejski bank, ktory zabiera pieniadze zarowno
    > sklepowi, jak i klientowi. Czy tak sie zdaza? Nie wiem.

    ogolnie - poslugujac sie praktycznie codziennie karta w necie - od kilku lat
    (jako placacy) mialem 1 przypadek, gdy pojawila mi sie dziwna transakcja -
    oraz kilka, gdzie nie otrzymalem oplaconego towaru/uslugi. We wszystkich
    przypadkach - po zlozeniu reklamacji zostala ona uznana. Wystarczylo
    przeslanie faxem wypelnionego formularza do banku (a przypadu amexa
    klikniecie jednego guzika "dispute"). Srodki od razu pojawialy sie z
    powrotem na karcie (zablokowane) a blokada znikala do miesiaca.

    Czyli wynika z tego nie tyle ze klient ma racje - bo bank nigdy nie prosil o
    jakies dodatkowe opisy, dokumenty, itp. Po prostu uznawal reklamacje.

    Od strony sprzedawcy akceptujacego platnosci karta w sieci - rowniez zawsze
    racje ma bank lub klient. Zadna z reklamacji nie zostala uznana - pomimo
    przedastawienia tony dokumentacji, potwierdzenia dostarczenia, itp.

    Zasada jest jedna: zasada jest jedna - w przypadku platnosci karta bez jej
    fizycznej obecnosci zawsze racje ma jej posiadacz. A za fraudy placi albo
    sprzedawca (to juz inna historia) albo bank.

    Pozdr.,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1