eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocena › Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Date: Sun, 03 Jun 2007 13:01:26 +0200
    From: Michal Raczko <U...@p...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    References: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    NNTP-Posting-Host: 82.210.169.57
    Message-ID: <46629f88$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1180868488 82.210.169.57 (3 Jun 2007 13:01:28 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 14
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416724
    [ ukryj nagłówki ]

    crc_error wrote:
    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    > niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac metoda
    > prob i bledow.

    Zgadza sie. Serwis internetowy Citi to tragedia. Dla mnie wzorem jest
    serwis transakcyjny Multibanku. Jest jakis taki czytelny. Wszysto ladnie
    pooddzielane. Jakby Citi wprowadzil podobny system, to dawno
    przenioslbym tam konto osobiste.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1