  • Data: 2013-01-07 18:28:49
    Temat: Re: KK po co?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Spłacą kwotę minimalną, wypłacą znowu do kwoty limitu, spłacą kwotę
    > minimalną itd

    Aha - czyli urosnie do maksymalnej możliwej kwoty
    jako spłaty minimalnej dla danego limitu.

    > Z niewiedzy, braku środków na spłatę kwoty całkwowitej itp. Tak samo
    > linie pożyczkowe w ror- wypłacą, wpływa wynagrodzenie, wypłacają
    > dostępne środki, wpływa wynagrodzenie itp

    To po co biorą? Żeby jednorazowo sięgnąć do limitu?
    Kiedyś miałem taki limit w ROR - standardowo
    zawsze miałem minusowe saldo w okolicach tego debetu.
    Jak zrezygnowałem z debetu, to saldo jest stale bliskie
    zera, a nie ma odsetek.