  • Data: 2013-01-09 02:14:26
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 08 Jan 2013 14:22:09 +0100, maruda wrote:

    > Zachowajmy proporcje :) Ta frakcja wycyckuje niejeden bank na 50
    > *ZŁOTYCH* (a nie groszy) w miesiącu (Bgż, Mille, Citi, Sync)

    Jakbys się zgubil -- mowimy o ,,polgroszowkowcach''. Czyli tych, co
    optymalizuja kwote lokaty, zeby miec 0.005zł więcej na zaokrągleniu. Nie
    wystrugasz 50zł taką techniką, sorry.

    > No bo to jest sprzeczne z ustawą o podatkach. To czysty rabunek bez
    > pozorów legalności.

    Natknales się w swoim zyciu na tak dlugie słowo jak ,,zaokrąglenie''?

    > Trójkę - czego? 3zł? Za puszki po piwie? Mnie by się nie chciało ich
    > tyle w domu trzymać (tj ~50 szt). Nawet zgniecione (rękami) nie
    > zmieszczą się w 30l worku. No i ile trwa spacer do najbliższej złomnicy?

    5min. Ale mi się tez nie chce zbierac, tym bardziej zakladac wiadra
    lokat zeby wyskubac bank na pare gr. Prosciej jest isc sprzedac flaszke
    po piwie w spozywczaku (30sek) za chyba 30gr. w polgroszowkach to jest
    60lokat, gdybys się nie doliczyl.

    > Czy tez chwycic się
    > >
    > Masz jakąś propozycję, żebym mógł to wykonywać leżąc na łóżku, z
    > laptopem na kolanach, zerkając kątem oka w telewizor i migdaląc się z
    > kotem lub koleżanką małżonką? I to co najmniej za 10zł/g?

    Chyba jestes pod wplywem czegos za 10zl/g...
    Jak pisze o robocie, to nie mam na mysli plaszczenia zadka na przemian
    ze wspolzyciem z kotem.

    > Nie wiem co masz na myśli pisząc o życiowym gadaniu.

    Aha, bylo to na poczatku napisac...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns