  • Data: 2013-01-08 14:45:32
    Temat: Re: KK po co?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 14:22:09 UTC+1 użytkownik maruda napisał:
    > Trójkę - czego? 3zł? Za puszki po piwie? Mnie by się nie chciało ich
    >
    > tyle w domu trzymać (tj ~50 szt). Nawet zgniecione (rękami) nie
    >
    > zmieszczą się w 30l worku.

    W wiekszaq reklamówke zmieścisz;)

    >No i ile trwa spacer do najbliższej złomnicy?

    Czasami jest to bliżej niż spacer/wyjazd do najblizszego Orlenu aby cash back
    zrobić;) A jeden z grupowiczów aby "cyknąc" bank na kindla jechał w tym celu chyba ze
    100km;)
    Ktoś inny z infolinią lubi rozmawiac bo za każa dwie minuty połącznia przychodzącego
    ma minutę gratis wychodzacego.
    Więc jak widać szczególnie na tej grupie ludzie swego czasu nie cenią;)