    From: "m23m" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta AmEx co o tym sądzicie?
    Date: 25 Nov 2003 13:04:06 +0100

    > Zgadza sie - to IMHO najwieksza wada, bo tyle to praktycznie daje
    > mi nowa ustawa dla byle electronki. Zaleta to gorny limit 10k
    > (u mnie to duzo wiecej niz limit kredytowy).

    Oświećcie mnie - skąd ta kwota (500 PLN)? Bo samo Millennium podaje:
    "Mimo, iż zgodnie z wchodzącymi w życie regulacjami, odpowiedzialność Klientów
    za transakcje dokonane utraconą kartą zostaje ograniczona do 150 Euro, Bank
    przejmuje pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane na 72
    godziny przed zastrzeżeniem karty, również poniżej tej kwoty, pod warunkiem,
    iż posiadacz karty nie naruszył zasad ochrony karty i przechowywania numeru
    PIN."
    Nie znalazłem innych danych na ten temat. Stąd moje pytanie...

    m23m