  • Data: 2008-09-18 00:27:11
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-09-17 19:36 k...@g...pl napisał/a:

    > Opłatę ściągnięto na rok kolejny i możesz ją używać jeszcze przez
    > prawie rok. Oddanie karty nie spowoduje, że opłatę oddzadzą. Nie radzę
    > rezygnować z karty telefonicznie. Lepiej jest kartę oddać w oddziale
    > banku i zrezygnować z jej korzystania. Warto poprosić o kopię
    > dokumentu rezygnacji z karty.

    Kiedyś w jednym banku kartę oddałam i poprosiłam o pokwitowanie, które
    mam do dzisiaj. Skoro ta opłata pobrana jest z góry to nie ma sensu jej
    zwracać. Tylko tak sobie myślę, że na pewno robilam więcej niz 24 razy
    zakupy ta kartą, więc nie powinni ze mnie zdzierać tej kwoty.
    Czy jak ktoś pobiera z bankomatu Eurobanku, to też odsetki i opłaty
    pobierają w Polbanku ? (po jeśki chodzi o bankomat polbankowy to pobierają).

    Konga