  • Data: 2009-08-08 18:13:12
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: bartekk <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Jestem studentem i nie mam stałych dochodów.

    Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
    piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
    propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
    Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
    dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
    karte z limitem 1500zl z BZWBK tez mam - tylko dla przelewow z rachunku
    karty.