  • Data: 2009-08-08 20:18:01
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 15:56, Tomek <n...@n...no> wrote:
    > Raczej myślałem o środkach, które mógłbym wycofać po otrzymaniu kk. Czy
    > w umowach kart jest zastrzeżenie, że bank może ją wypowiedzieć jeżeli
    > łączne zaangażowanie w banku będzie mniejsze niż np. 125% limitu kk
    > (przykład Nordei)?

    Jezeli dobrze pamietam to dostaje sie karte kredytowa z okresem
    waznosci o dwa miesiace krotszym niz okres lokaty, ktora zabezpiecza
    limit. Jesli zerwiesz te lokate, to karta moze sluzyc jako skrobaczka
    do szyb ewentualnie ozdoba choinkowa.

    >  > BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
    >  > daje tylko 1,500 zl
    > A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku będzie potraktowane jako
    > przychód w BZ WBK?

    Nie wiem.

    >  > Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
    >  >https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_s
    tudent
    > Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

    "Jedynie"?
    2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
    "Jedynie"?? :)