  • Data: 2009-08-08 19:58:02
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: Tomek <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-08 20:13, bartekk wrote:

    > Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
    Mógłbyś sprecyzować, jaki przedział czasu masz na myśli? Miesiąc, rok?
    Może być na tamtejszej lokacie, czy lepiej na eMaksie+?

    > piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
    > propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
    Był długi okres czasu (ok. 2 lata temu) w którym miałem w mBanku dużo
    więcej a mimo to nie dostałem nic takiego. Co ciekawe mojej mamie, która
    również trzymała tam niewielkie oszczędności przysłali propozycję
    wydania karty.

    Mimo wszystko spróbuję. Jak dawno coś takiego robiłeś?

    > Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
    > dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
    Nie wymagali żadnych potwierdzeń, zaświadczeń, itp.?