eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Date: Fri, 15 Nov 2013 21:47:49 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 48
    Message-ID: <l661if$tem$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384548751 30166 83.151.39.26 (15 Nov 2013 20:52:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Nov 2013 20:52:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597662
    [ ukryj nagłówki ]


    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" 5286515c$0$2185$6...@n...neostrada.pl

    > klient X nie wrócił się do banku, powiedział, że Bank mu nie po drodze,
    > przechodził obok tej placówki przypadkiem i postanowił skorzystać z usług,
    > po za tym klient X powiedział telefonicznie kasjerowi, że "po odejściu od
    > kasy reklamacji nie uwzględnia się" więc działa to w dwie strony.

    > Kasjer w obliczu takiego postawienia sprawy znalazł rozwiązanie. Na koncie
    > klienta X weszła kwota omyłkowo i ta sama kwota zeszła...

    > Widać z tego, że kasjer ma dostęp do rachunku klienta bez klienta i może
    > zrobić wszystko, np. wypłacić.
    > Co prawda zakłada sie uczciwość pracowników w Banku, ale to, że PESEL
    > otwiera wiele baz danych w tym w Banku nie jest rozwiązaniem najlepszym.
    > Czy ktoś z Was grupowicze zna jakiś bank od kuchni w tej kwestii ?

    IMO klient podpisuje dyspozycji zarówno wpłaty jak i wypłaty.
    Szczury wrzuciły (wielu osobom) orzeszki, po czym zabrały
    i nawet śladu nie ma.

    -=-

    Jasne jest, że pracownik ma dostęp do konta klienta -- toż klient nie
    posługuje się materialnym kluczem noszonym w kieszeni marynarki. [ani
    nawet artylerii?]

    Pracownik Lukas banku kiedyś okradł klienta i bank nie chciał zwrócić,
    twierdząc, że zadaniem pracownika nie jest okradanie, zatem bank nie
    ponosi odpowiedzialności za pracownika. później Lukas zniknął z areny. ;)

    Na szczęście większość operacji to przelewy -- gdy gdzieś zniknie,
    w innym miejscu pojawi się. Ponadto co jakiś czas dostajemy wyciągi.
    Ogólnie jednak bank jest (winien być) instytucją podwyższonego (czy
    wysokiego) zaufania, gdzie pracują ludzie porządniejsi niż ,,zwykli''.

    -=-

    Zazwyczaj, gdy pracownik zgarnie forsę, widać ślady w postaci braku,
    ale co wówczas, pracownik zadowoli się samą kradzieżą informacji
    o stanie konta klienta? Informację tę może komuś sprzedać...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1