eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 14:26:35
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 09:02:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    >
    > Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze saldo jest
    jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda. zaplacil karta,
    autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu bank mowi ze kasy nie bylo.
    co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na wysoka kwote i nie
    mozna jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i stracil na kasynie?)
    wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal wiecej niz chcial stracic w
    tym kasynie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1