eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 14:33:42
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
    > jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze saldo >jest
    jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda. zaplacil >karta,
    autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu bank mowi ze >kasy nie bylo.
    co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na >wysoka kwote i nie
    mozna jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na kasynie?)
    wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal >wiecej niz chcial stracic
    w tym kasynie.

    W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.
    To tak jak z przelewem- wyślesz Kowalskiemu kase c nr konta należący do Kowalskiego
    ale jako odbiorcę wpiszesz Noawaka czy innego Kaczora Donalda- większość banków taki
    przelew automatycznie zaksieguje na koncie Kowalskiego ale jak złożysz reklamację to
    bez łaski Tobie kase zwróca(niezgodność nr kopnta z danymi własciciela) a Kowalskiemu
    zabiora z konta. Jak Kowalski już przepił/wydał/przegrał to i tak będą od niego
    domagac sie zwrotu bo kasa była mu nienależna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1