  • Data: 2012-04-20 15:44:13
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zażółcony wrote:

    > Tak właśnie, nie jest ubezpieczony, bo kto niby miałby płacić składkę ?
    > Generalnie z lekarzami się nie widuje - a przydałoby mu się. Ma za to
    > jakieś minimalne dochody z dopłat dla rolników, bo w korzystnym okresie
    > zainwestował to co miał w ziemię rolną. Ale uprawiają ją inni.

    Ja nie jest ubezpieczony to nie zna praw w Polsce i ma równie nieświadomych
    doradców. Wystarczy, że zarejestruje się jako bezrobotny.

    > Ja kombinuję, jak go wciągnąć we wspólne gospodarstwo domowe i podpiąć
    > po moje ubezpieczenia, ale tu trzeba dbać o zgodność stanu
    > zadeklarowanego z faktycznym, a na dzień dzisiejszy dzieli nas około
    > 100 km.

    Wystarczy, ze się zarejestruje jako bezrobotny. Chyba, że jest właścicielem
    ziemi rolnej to powinien opłacać KRUS i też być ubezpieczony. Jeżeli nie ma
    się ziemi rolnej i innych dochodów np. z najmu, to rejestracja jako
    bezrobotny daje ubezpieczenie zdrowotne.