eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Data: 2002-09-20 11:36:34
    Temat: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Banki znajdują własną metodę okradania klienta. Parę miesięcy temu odyptywałem
    niniejszą grupę co robić z następującą sprawą. Pewna osoba (bardzo uczciwa)
    posiadająca kartę VE PKO BP próbowała wybrać 200 PLN z bankomatu BGŻ (Kraków,
    ul. Kalwaryjska). Bankomat odmówił zrealizowania transakcji 2 krotnie, więc
    odczekała jeszcze kilkadziesiąt sekund i poszła sobie. Gotówkę wybrała w innym
    bankomacie (PKO BP). Konto oczywiście zostało obciążone dwukrotnie. Myślicie,
    że reklamacja w PKO i BGŻ coś dała? Guzik. BGŻ na pisemne żądanie tej osoby
    przysłał w końcu kopię wydruku drukarki żurnalowej z bankomatu, z którego
    wynikało, że tego dnia i mniej więcje o tej godzinie którą pamięta, na jej
    kartę zrealizowano transakcję właśnie na 200 PLN. Czyli wzięła pieniądze, a
    jednocześnie ona wie, że ich nie wzięła. Na wydruku oczywiście nie widnieje
    pełny numer karty a tylko część cyfr, no ale bank na tej podstawie stwierdza,
    że to była ta karta.
    No i co: czy trzeba lepszych metod żeby klientowi ubyło troszeczkę kasy z
    konta? Przecież to takie proste...

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1