eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl
    !news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Date: 20 Sep 2002 13:36:34 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 18
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <X...@1...158.4.18>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1032521794 3354 192.168.240.245 (20 Sep 2002 11:36:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Sep 2002 11:36:34 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.108.177.77
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatibile; MSIE 5.01; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203451
    [ ukryj nagłówki ]

    Banki znajdują własną metodę okradania klienta. Parę miesięcy temu odyptywałem
    niniejszą grupę co robić z następującą sprawą. Pewna osoba (bardzo uczciwa)
    posiadająca kartę VE PKO BP próbowała wybrać 200 PLN z bankomatu BGŻ (Kraków,
    ul. Kalwaryjska). Bankomat odmówił zrealizowania transakcji 2 krotnie, więc
    odczekała jeszcze kilkadziesiąt sekund i poszła sobie. Gotówkę wybrała w innym
    bankomacie (PKO BP). Konto oczywiście zostało obciążone dwukrotnie. Myślicie,
    że reklamacja w PKO i BGŻ coś dała? Guzik. BGŻ na pisemne żądanie tej osoby
    przysłał w końcu kopię wydruku drukarki żurnalowej z bankomatu, z którego
    wynikało, że tego dnia i mniej więcje o tej godzinie którą pamięta, na jej
    kartę zrealizowano transakcję właśnie na 200 PLN. Czyli wzięła pieniądze, a
    jednocześnie ona wie, że ich nie wzięła. Na wydruku oczywiście nie widnieje
    pełny numer karty a tylko część cyfr, no ale bank na tej podstawie stwierdza,
    że to była ta karta.
    No i co: czy trzeba lepszych metod żeby klientowi ubyło troszeczkę kasy z
    konta? Przecież to takie proste...

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1