eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejny smutny rekord - INTELIGORe: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
  • Data: 2004-11-26 13:58:41
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Paweł" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
    >
    > No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.

    a to pierwszy raz w życiu widzisz kogoś kto sie czepia bez sensu ? :-)


    fakty, fakty i jeszcze raz fakty :
    Inteligo ma swój "algorytm wysyłania" kodów zdrapek - wyglada to mniej
    więcej tak, że po zużyciu połowy karty kodów wysyłają klientowi następną
    automatycznie

    stąd prosty wniosek że jeśli ktoś używa tych kodów "liniowo" w czasie to nie
    ma żadnego problemu

    jeśli natomiast ktoś pierwszą połowę kodów zużył np w ciągu 4 miesięcy - a
    nagle przyśpieszył po osiągnięciu połowy i w ciągu 10 dni zużywa resztę - to
    może sie jak widać wyżej zdarzyć że inteligo nie zdąży dosłać tych kodów na
    czas

    jeśli ktoś wie jak to działa lub poprostu jest przezorny to wystarczy
    skorzystać z dostępnej w inteligo opcji i zamówić kartę kodów "na zapas" -
    niech sobie leży i czeka - na tej zasadzie mam np w domu 2 listy z kodami z
    mbanku i jak zacznę używać ostatniej listy to od razu zamówię 2 nowe na
    zapas

    dzięki takiemu prostemu sposobowi masz problem całkowicie z głowy - ale
    prościej jest oczywiście zgłosić pretensje niż ruszyć głową

    a systemu idealnego poprostu nie ma - kiedyś myslałem że ideałem jest token
    ale jak zobaczyłem co VWBank robi z wymianą tokenów to juz chyba wolę kody
    papierowe


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1