  • Data: 2003-04-23 10:26:50
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: "Marcin Mucha" <you_wish@to_know.it> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ja bym polecil konto Inteligo. Jesli dziecko ma 13 lat to zaklada sie takie
    konto wplaca jednorazowo 100 zl i pilnuje zeby kwota na koncie nie byla
    mniejsza niz 100 zl to wtedy nie ma oplat za prowadzenie rachunku. Rachunek
    na taka osobe jedt otwierany za zgoda rodzicow i rodzice zawsze maja pelna
    kontrole i wglad na konto. Do konta jest wydawana Visa Electron Inteligo z
    mozliwoscia placenia nawet przez internet. Niestety za karte trzeba placic
    99 gr miesiecznie no i wykonanie przelewu z www tez kostuje 99 Gr ale
    wszystkie wplaty i wyplaty gotowki z bankomatow Pko Bp sa darmowe. Wydaje mi
    sie ze to dobre rozwiazanie bo rodzice zawsze maja kontrole nad kontem