    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Tue, 5 Jan 2010 21:12:21 +0100

    "Bogdan" news:hi0411$2osv$1@news2.ipartners.pl

    > Szanowni grupowicze,
    > czytam tę grupę od pół roku, piszę od niedawna i tak się zastanawiam...po
    > co marnujecie swój czas, swoją wiedzę by szarpać się z kimś, kto szuka
    > "wczorajszego dnia".

    Łatwo napisać trudniej zrobić (chyba). Ci co Znafcy nie splonkowali chyba są
    aż tak bardzo poirytowanie jest twórczością "na haju", że nie mogą się
    oprzeć słownej konfrontacji będącej jakoby "rekolekcjami" dla Znafcy, w
    wyniku których zdejmie klapki z oczu i dostrzeże, że UK to nie pępek świata
    a tym samym, że ich bankowość z pod szylku ohhhh i ahhhh wcale nie jest taka
    cudowna jeżeli skonfrontuje się ją choć by z naszymi bankowymi standardami.

    > Jak mu tak dobrze w tym UK to niech tam siedzi, skoro bankowość jest tam
    > tak mega zajebista, to ja się cieszę, że ktoś ma lepiej. Dalszego
    > szczęścia życzyć i zdrowia na długie lata.

    Od siebie jeszcze - więcej słońca i mniej podłego żarcia w knajpach jak i
    samych sklepach ;)

    > Każdy z nas szuka takiego banku, w którym zaakceptuje (akceptuje)
    > przedstawione warunki. I każdy z nas jest zadowowolony, bo w tych
    > realiach dopasował sobie bank i jego produkty "pod siebie". Czyli
    > garnitur skrojony na miarę. Nie ma sensu kłócić się o kolor krawatu :)
    > Nie wiem czy mi metafora wyszła :)

    Bjutiful! Lepiej tego nie mogłeś ująć ;)