  • Data: 2010-01-05 22:22:09
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal_Ko <m...@n...org> writes:

    > Poważnie- zgodnie z jego "warunkami" (absurdalnymi i niekonsekwentymi,
    > no ale takie postawił)... Chce chłopak założyć bezproblemowe, darmowe
    > konto z kartą debetową. Ponieważ ma obsesję "wszystkich" bankomatów
    > bezpłatnych (poza tymi, które wg Niego płatne mogą być bo są płatne w
    > UK i oczywiście tylko w UK, bo akurat tam prowizje za wypłaty z
    > bankomatów zagranicznych są ogromne, to o tym nie wspomina), podałem
    > przykład DbNetu.

    Bez zartow. Wazne jest ile dla danej funkcjonalnosci trzeba zaplacic
    np. rocznie tu i tu. Te 100 funtow to po prostu test, czy czlowiek
    w ogole potrzebuje konta.

    > a w UK to sprawdzą, czy płacisz za gaz, prąd i czy równo
    > składasz ubrania do szafy po czym sprawdzą, czy jesteś taki kozak żeby
    > mieć 100 funtów, zanim Ci zrobią tę łaskę i otworzą rachunek z kartą
    > :)

    Szczerze mowiac jestem za likwidacja obowiazku meldowania zmiany swojego
    miejsca pobytu jakiemus urzednikowi panstwowemu.

    > Ale niesmak zostaje.

    Niesmak to ja mam wtedy, gdy bank nie chce sie wywiazac ze swoich
    obowiazkow, np. z umowy ze mna. Ale de gustibus non est disputandum.

    > Żeby uzależnić otwarcie rachunku od wpłacenia im 100zł- nie słyszałem
    > o takim koncie w PLN. Natomiast ojciec ostatnio mnie zdziwił, że aby
    > mieć rachunek w EUR w Fortisie (teraz już BNP Paribas- Fortis) to
    > należało wpłacić 100 EUR. Kazałem mu puknąć się w głowę i iść do
    > Aliora.

    Sam widzisz. Z tym ze to akurat nie powinien byc dla potencjalnego
    klienta zaden problem.
    Alternatywnie dziala deklaracja wplywu zarobkow przeciez.
    --
    Krzysztof Halasa