  • Data: 2010-01-06 14:17:00
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <p...@d...com> writes:

    > Ale trzeba bulic. Ile srednio rocznie kosztuje konto w Polsce?
    > wg. onetu ok 300zl - to jest koszt - ta kwota nie podlega zwrotowi.
    > Ktos sie tu bawil w liczenie procentow i wyszlo mu po miesiacy tracisz
    > .64 funta... w Polsce tracisz 300zl po roku.

    Nie, .63 funta tracisz po 1 dniu, nie chodzi o miesieczny depozyt
    przeciez.

    Te 300 zl to jest jakas tam srednia, ale raczej malo realna w przypadku
    normalnej osoby fizycznej. Moze w PKOBP, ale w innych bankach tyle sie
    nie placi. Moze podpieli do tego jakies mniejsze firmy itp, nie wiem.

    Zakladajac zlecanie przelewow przez Internet, realne jest 0 zl rocznie
    do moze 120 zl (10 zl miesiecznie, to juz IMHO dosc drogo).

    > Nie dosc, ze mu kazali wplacic depozyt to jeszcze bedzie bulic za
    > wszystko....

    Nie chodzi o depozyt, te pieniadze mozna natychmiast wyciagnac.
    --
    Krzysztof Halasa