    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Thu, 7 Jan 2010 23:42:41 -0000

    > Ale kiedy ja pamiętam wypowiedzi osób z Zacnego Grona, które
    > (pomijając literówki, ortografię i gramatykę) były porównywalne ! :-)

    Coz... jesli dobrze przeanalizowales te "teksty" to wiesz, ze nie ja
    zaczelem obrazc... Ja tylko odpisywalem.
    Czasemi ostrzej bo nie zawsze mozna wytrzymac czasami, jak ktos pisal bez
    wycieczek, osobistych tez odpisywalem bez wycieczek.
    Problem w tym, ze wielu tu bucha i tryska niby wiedza, a proste sprawy sa
    dla nich nie do przejscia, zamiast zapytac, poddac w watpliwosc lub
    rozpoczac dyskusje - berak wiedzy zastepuje sie "osobistymi wyjazdami".