  • Data: 2005-06-04 14:28:26
    Temat: Re: Konto za granicą
    Od: "PiotrekL" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdy nie widziałem tak nierzeczowego komentarza. Nie robię zadnej awantury.
    Po prostu interesowało mnie gdzie mogę zalozyc konto, ktore spełnia takie
    warunki jakie podałem. Na prośbę podałem przykładowe sytuacje, podobne do tej
    w której ja się znajduje tylko i wyłącznie po to, żeby zaspokoić ciekawość
    pytającego.
    Udało mi się już uzyskać tę informację z innych źródeł, dziękuję pozostałym
    dyskutującym za rzeczowe odpowiedzi.