  • Data: 2021-10-07 14:23:43
    Temat: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 6 października 2021 o 21:07:08 UTC+2 WAM napisał(a):

    > Przecież nie będą sprawdzać ani nie zablokują Ci możliwości płacenia
    > tą kartą :D

    O, niedocenianie przeciwnika jest podstawową przyczyną porażek.
    Nawet ta skośnooka w "kill billu", mając już odcięty czubek czaszki, przeprosiła
    Czarną Mambę za to, że z niej drwiła - bo przegrać z gorszym przeciwnikiem to hańba
    (ale z tym też trzeba uważać, bo pająki mogą wpaść w agresję).

    Pierwsza zasada skutecznej ściemy brzmi: "Jeśli tylko możesz, nie oszukuj - inaczej
    twoich własnych kłamstw będzie tak dużo że się w nich pogubisz".

    przyczyny typu wada ukryta - bo przyjęcie zwrotu "bo tak" to tylko dobra wola sklepu,
    a nie prawny mus.
    > IMHO prawny mus skoro się do tego *zobowiązali*.
    > https://www.lidl.pl/c/zasady-zwrotu-artykulow-przemy
    slowych/s10008491

    > btw - pkt. 3 ustala zasadę zwrotu "w taki sam sposób, w jaki dokonał
    > płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową)." nie
    > precyzuje że to ma być TA SAMA karta.

    A, no to jak widać trzeba być przygotowanym do dyskusji.
    Choć tu też masz dwie sprzeczne sprawy - sklep się zobowiązał do wzrotu towaru, ale
    jednak pod warunkiem, że "zwrot będzie w taki sam sposób". Można nawet powiedzieć, że
    wyróżnili 3 kategorie - gotówka, kredytówka, inna karta.
    Zawsze można potrollować i dać inną kredytówkę ;> A co, przecież mam 5.