eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKontroler biletów sprawdzi kartę płatnicząRe: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
  • X-Received: by 2002:a25:1b0a:: with SMTP id b10mr4298485ybb.520.1633609424060; Thu,
    07 Oct 2021 05:23:44 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:1b0a:: with SMTP id b10mr4298485ybb.520.1633609424060; Thu,
    07 Oct 2021 05:23:44 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!1.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.gig
    anews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google
    .com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 7 Oct 2021 05:23:43 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <o...@4...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <6156d22d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <6156dd8d$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <b...@4...com>
    <3...@g...com>
    <n...@4...com>
    <e...@g...com>
    <o...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 07 Oct 2021 12:23:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 44
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659187
    [ ukryj nagłówki ]

    środa, 6 października 2021 o 21:07:08 UTC+2 WAM napisał(a):
    > On Wed, 6 Oct 2021 01:57:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > >> A co mówią na standardową odpowiedź "karta została zlikwidowana"?
    > >
    > >Więc żeby zrobić test to naprawdę trzeba by taką kartę zlikwidować,bo można wyjść
    na kwasiarza
    > Przecież nie będą sprawdzać ani nie zablokują Ci możliwości płacenia
    > tą kartą :D

    O, niedocenianie przeciwnika jest podstawową przyczyną porażek.
    Nawet ta skośnooka w "kill billu", mając już odcięty czubek czaszki, przeprosiła
    Czarną Mambę za to, że z niej drwiła - bo przegrać z gorszym przeciwnikiem to hańba
    (ale z tym też trzeba uważać, bo pająki mogą wpaść w agresję).

    Pierwsza zasada skutecznej ściemy brzmi: "Jeśli tylko możesz, nie oszukuj - inaczej
    twoich własnych kłamstw będzie tak dużo że się w nich pogubisz".

    > >Ale obstawiam, że w takiej sytuacji może być po prostu odmowa zwrotu, jeśli nie ma
    przyczyny typu wada ukryta - bo przyjęcie zwrotu "bo tak" to tylko dobra wola sklepu,
    a nie prawny mus.
    > IMHO prawny mus skoro się do tego *zobowiązali*.
    > https://www.lidl.pl/c/zasady-zwrotu-artykulow-przemy
    slowych/s10008491
    >
    > btw - pkt. 3 ustala zasadę zwrotu "w taki sam sposób, w jaki dokonał
    > płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową)." nie
    > precyzuje że to ma być TA SAMA karta.

    A, no to jak widać trzeba być przygotowanym do dyskusji.
    Choć tu też masz dwie sprzeczne sprawy - sklep się zobowiązał do wzrotu towaru, ale
    jednak pod warunkiem, że "zwrot będzie w taki sam sposób". Można nawet powiedzieć, że
    wyróżnili 3 kategorie - gotówka, kredytówka, inna karta.
    Zawsze można potrollować i dać inną kredytówkę ;> A co, przecież mam 5.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1