  • Data: 2006-01-16 05:42:39
    Temat: Re: Kradzież karty debetowej
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no daj spokoj, i co jeszcze?
    > za kazdym razem przelewac przez WAP????
    > Rozumiem ze bezpieczenstwo jest wazne, ale nie wpadajmy w skrajnosci.

    Niedawno mialem taka sytuacje przed bankomatem: stoi młody facet i grzebie sie,
    grzebie klikajac bez konca. Po 2 minutach konczy i spoglada na mnie przerażony.
    Pytam " nie działa?" na co facet zły i smutny ostrzega "może działa, ale nie
    wystawia potwierdzeń to nie można brać pieniedzy". I mało na siłe mnie od bankomatu
    nie oderwał, uznajac zapewne za debila, co wezmie z bankomatu bez wydrukowanego
    swiastka. Tak ze przelewanie z komorki 10 zł do autoryzacji moze byc zupelnie
    niewinna chorobą.
    Ja bym nie umial zyc przelewajac przed kazdym uzyciem karty pieniedzy z innego konta,
    tempo zycia nie pozwala po prostu.

    Wojtek