  • Data: 2006-01-17 17:00:24
    Temat: Re: Kradzież karty debetowej
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    jooseff <j...@w...pl> wrote:
    > Cardpoint prosi o pin przy ve na wyraźne życzenie klienta - np. BP,
    > Jysk... W ogromnej większości punktów ve jest potwierdzana podpisem.

    Coś podobnego? Bo mnie się zdarzyło że w POSach Cardpoint nie woła PINu
    tylko tam gdzie fizycznie nie ma PIN-pada. Może zaznaczę iż ostatnio
    korzystam prawie wyłącznie z kart VE BZWBK. Możesz podać jakiś przykład
    lokalizacji POSa Cardpoint gdzie nie wołą PINu dla VE (tych które mają
    włączone żądanie PINu) mimo że ma PINpad fizycznie? Bo nie wierzę, muszę
    pojechać sprawdzić.

    > Zresztą w eService jest podobnie - codziennie płacę ve w pos
    > instalowanym ze dwa mies. temu i się podpisuję.

    A jakiego banku to jest VE?
    I gdzie ten POS, jest to tak nieprawdopodobne że musiałbym sprawdzić
    osobiście by uwierzyć. A ma fizycznie PIN-pad? Może im ukradli :)

    > A co do PeKaO SA - bez komentarza - tam jest wolnoamerykanka - maestro
    > bez pinu, chipy z paska też bez pinu...

    A możesz podać przykład gdzie jeszcze jest POS PeKaO SA gdzie Maestro
    jest autoryzowane bez PINu, bo ja znam tylko te w kasach dworca PKP
    Warszawa Centralna.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm