  • Data: 2006-01-17 18:41:58
    Temat: Re: Kradzież karty debetowej
    Od: jooseff <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-01-2006 o 18:00:24 Miernik <m...@f...org> napisał:

    > Coś podobnego? Bo mnie się zdarzyło że w POSach Cardpoint nie woła PINu
    > tylko tam gdzie fizycznie nie ma PIN-pada. Może zaznaczę iż ostatnio
    > korzystam prawie wyłącznie z kart VE BZWBK. Możesz podać jakiś przykład
    > lokalizacji POSa Cardpoint gdzie nie wołą PINu dla VE (tych które mają
    > włączone żądanie PINu) mimo że ma PINpad fizycznie? Bo nie wierzę, muszę
    > pojechać sprawdzić.

    Wszystkie Posy Cardpointu mają wbudowany i aktywny pinpad - zewnętrzny to
    opcja.
    Piotr i Paweł W-wa, wszystkie w Poznaniu, Springfield w całej PL,
    Riccardo, Yes cała PL no i parę tysięcy innych :)

    > A jakiego banku to jest VE?
    > I gdzie ten POS, jest to tak nieprawdopodobne że musiałbym sprawdzić
    > osobiście by uwierzyć. A ma fizycznie PIN-pad? Może im ukradli :)

    Delfinek mBank - apteka, Głogowska bodajże 43 P-ń, Trafika Łazarz - Poznań.

    > A możesz podać przykład gdzie jeszcze jest POS PeKaO SA gdzie Maestro
    > jest autoryzowane bez PINu, bo ja znam tylko te w kasach dworca PKP
    > Warszawa Centralna.

    Sklep zoologiczny Sara, Niegolewskich, Poznań. Do tego łączy się ok. 3
    minut, autoryzuje minutę, drukuje następną. Ale za bardzo lubię ten sklep,
    żeby reklamować transakcje :)

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/