  • Data: 2009-07-10 14:04:00
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ffiona" <f...@p...onet.pl> writes:

    > A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie
    > interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są
    > kretynami.

    To powinna byc kwestia zasad. Klient ma placic za to, ze pozycza bankowi
    swoje pieniadze? Z czego ich czesc w ogole nie jest oprocentowana, albo
    odsetki sa nizsze od oplaty (na rachunku biezacym)?

    To jest przesada.

    Rozumiem oplaty za uslugi albo gdy ktos sam pozycza od banku, ale oplata
    za to, ze bank wie ile pozyczyl od klienta?
    --
    Krzysztof Halasa