  • Data: 2009-06-12 17:47:47
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Od: "radamanthys" <rmiszkiel@WYTNIJ_TOgmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Moje doświadczenia są w miarę pozytywne, choć z kredytem rok temu wyniosłem się gdzie
    indziej.

    Co do ubezpieczeń - ja pozostałem przy proponowanych przez nich, sami zakładają wtedy
    zlecenia stałe i wszystkie opłaty robią się same. W efekcie mniej kłopotu z
    dostarczaniem polis, cesją, etc. Jak masz znajomego agenta ubezp. to porównaj warunki
    i wysokość składek, ale ja w tym przypadku pozostał bym przy ubezpieczeniu grupowym z
    millennium.

    Po 2-3 miesiącach żadna opłata z powietrza Cię nie zaskoczy. Ew. po 3 latach ponowne
    ubezpieczenie niskiego wkładu własnego (ale tego typu ubezpieczeń już chyba nie ma?).
    Jeśli obiecałeś zlikwidowanie jakiś produktów kredytowych, mogą poprosić o
    zaświadczenia, które mogą być płatne.

    Co do pozahipotecznych spraw, jeśli nic się nie zmieniło, w pakiecie dosyć dobre i
    funkcjonalne konto premium bez opłat; jak są obroty na koncie, raz na jakiś czas
    oferta bez wizyty w oddziale (kk, debet, kredyt gotówkowy); a po stronie wad, dziwna
    analiza kredytowa, gdy czegoś będziesz potrzebował, a akurat nie będzie dla Ciebie
    oferty - z dnia na dzień inne dostępne kwoty, lub całkowity brak zdolności
    kredytowej.

    Acha, jesli zamierzasz po jakimś czasie renegocjować warunki, millenium jest
    całkowicie odporne na pogróżki o odejściu.

    Pozdro,
    R.