  • Data: 2005-01-05 10:03:47
    Temat: Re: Kredyt na samochod w MultiBank
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Krzysztof,

    > Pisanie z chinskimi (niech bedzie, matematycznymi) znakami zamiast
    > polskich rowniez.
    Sorki - czytnik nowy ne obczajony do końca :)
    Mam nadzieje że już jest dobrze.

    > Wszystko. Od tego zalezy czy w ogole kredyt ma jakikolwiek sens.
    Wilku che kupić auto, jeśli weźmie kredyt i je kupi to kredyt ma dla niego
    sens.
    Nie powiedział nic o przeznaczeniu samochodu dlatego zakładam że do użytku
    prywatnego a taki samochód "z definicji" się nie zwraca.

    > Jasne. A jak to bedzie 5000 km 10 razy w miesiacu, to nawet duzo
    > bardziej. Cos z tego wynika?
    Że różne sa potrzeby i z różnych powodów ludzie kredyty biora i samochody
    kupuja.

    > Masz na mysli Cinquecento S (czy cos w tym rodzaju)? Z wydatkami
    > policzonymi na zasadzie "rata co miesiac + paliwo co trzy"?
    Czemu zakładasz że jak ktoś chce kupić tani samochód to nie bedzie go stać
    na jego utrzymanie ? Może po prostu nie jest mu większy potrzebny
    (miejskiego jeździdła potrzebuje) ? Pozatym Wilku nie pisał nic o samochodzie
    ale
    o kwocie kredytu - może mu te 25 kzl do Maybacha brakuje ;)

    > Jesli sie nie zwroci, to chyba wygodniej uzywac tanszych (i
    > niekoniecznie gorszych srodkow transportu)?
    LOL - to proszę o wskazanie tych "tanszych (i niekoniecznie gorszych srodkow
    transportu)".

    > Szczerze mowiac nie wiem jak moze sie samochod oplacac, ale nie
    > zwracac sie.
    Samochód to nie inwestycja ale skarbonka bez dna.
    (chyba że masz firmę i pracujesz korzystajac z niego)

    --
    Mirosław Pragłowski [tymczasowo pieszy pasażer]
    EMail/MSN: p...@i...pl GG: 15273