    Date: Fri, 12 Aug 2011 09:13:14 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt we frankach

    (12.08.2011 08:52), dziejek7 wrote:
    > Witam,
    >
    > zastanawiam się czy warto teraz brać kredyt we frankach...?
    > Czy tylko Nordea na sensowną ofertę na dzien dzisiejszy?

    Moja rada jest taka: jeżeli dasz radę przężyć z tym że kredyt np. przez
    5-10 lat będzie o 50% większy niż wartość nieruchomości (czyli nie
    sprzedasz, bo musiałbyś ze swoich dołożyć połowę wartości mieszkania),
    to bym rozważał. Bo wg mnie jest duża szansa że kurs zleci, ale nie
    można wykluczyć też sytuacji że kurs w ciągu 2 lat dobije do 6zł.

    Jeżeli jednak jesteś na styk i chcesz być "mobilny" (móc zrefinansować
    kredyt w innym banku lub np. zmienić mieszkanie na większe/bliżej
    pracy), to odradzam.

    p. m.