  • Data: 2011-08-12 10:14:23
    Temat: Re: Kredyt we frankach
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Nie jesteś. Tylko nie pasuje mi słowo "obłednie". Ale tu już wchodzimy
    > na grząski grunt psychologii :)

    Ano może mi nienajlepiej wyszło dobranie odpowiedniego słowa.

    Pomyślałem sobie tylko, że np. niech dziś kurs CHFPLN nagle wzrośnie do 4,13
    zł, a takie kryterium nadal da odpowiedź, że wszystko jest jak dotąd super.
    A nie jest, bo kredytobiorca nie może post factum powiedzieć: dobra, to ja
    pasuję i od jutra idę na PLN. Kurs mu odjechał i jest w czarnej dupie, o ile
    się w tej okolicy utrzyma. A takie kryterium jeszcze przez wiele, wiele rat
    będzie pokazywać, że jak na razie jest super.