  • Data: 2010-04-08 10:48:25
    Temat: Re: Kredyty a podatki. Jak nie kijem go, to pałą.
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hpka0c$gaq$1@news.onet.pl...
    > Przemek (<olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>) ma odwage pisac:

    > Nie chodzi o Konwencje Genewskie z 1949-1951?
    >
    > k.

    Dokladnie nie pamietam - ale wydaje mi sie ze wspominal ze chodzi jeszcze o
    przedwojenna- lecz moge sie mylic - ale zapamietalem nazwe wlasnie ze
    konwencja genewska i ze to bylo w odniesieniu do sadu najwyzszego. Ale
    chyba najwazniejsze jest to co napisalem ze w polsce prawo i jego
    stanowienie jest chore.
    Pozdrawiam
    Przemek