    From: Marek G <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Date: Wed, 03 Aug 2005 16:32:22 +0200
    <1...@k...eu.org> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <f...@4...com>
    <j...@k...eu.org>

    Wed, 3 Aug 2005 10:53:59 +0200, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> pisal(a):

    >Wszystko to prawda, ale to co podajesz, to są ceny z końca lat 70-tych,
    >natomiast ja pisałem o cenie benzyny w 1971 roku!

    Nieprawda. Powyzsze ceny sa z poczatku lat 70-tych.

    >A napiszesz nam, od którego roku kupujesz paliwo na swój koszt?

    Na swoj koszt tankowalem do auta kolegi w liceum w latach 1970-72.

    >Bo jak z powyższego wynika, w 1971 roku miałeś prawdopodobnie 15 lub 16
    >lat i Twoja wiedza na temat cen paliw w tym okresie jest dla mnie dość
    >mało wiarygodna.

    Sa wierzacy i niewierzacy.

    >Natomiast ja w tymże samym roku byłem już stałym klientem stacji paliw i
    >wiem ile płaciłem za tankowanie swojego pierwszego pojazdu.

    Podejrzewam, ze to sie da sprawdzic.
    A tak na marginesie, podawales zaoszczedzona na k.m. kwote 30.000
    owczesnych zlotych i probowales to przeniesc na wspolczesne <>100kzl.

    Otoz mamy "dobro" porownywalne.
    Rynkowa cena PF126p byla ok. 100 000 zl z poczatku lat 70-tych.
    Przydzialowa 69.000.
    Odnies sobie z laski swojej oszczednosci do tego "dobra", o
    przeliczaniu przez kawe czy Marlboro z wczesnego Gierka po 24zl/paczka
    nie wspominajac.

    --
    Pozdrawiam - Marek