eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Data: 2017-03-15 20:12:14
    Temat: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 15 Mar 2017 17:20:25 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> No i druga zapewne - latwo je zmienic na sms :-)
    >
    > Zakładam, że to tylko przypuszczenie, ciekawe jak jest w istocie.

    Z poziomu ST można zmienić sposób potwierdzania na hasła SMS podając kod
    z listy.

    Czyli ewentualny włamywacz najpierw by musiał pojojczyć na infolinii
    'ojejeku, biednam kobita, zgubiłam całą listę' i podać nowy numer
    telefonu.
    No i "uwierzytelnić" się odpowiedziami na pytania, z których najbardziej
    skomplikowanym jest pytanie o nazwisko panieńskie matki.

    Cienkie to z każdej strony.

    Ciekawe czy mają procedurę wyczuwania tego ciągu wydarzeń - blokada
    dostępu, zmiana hasła przy pomocy telekodu, natychmiastowa zmiana numeru
    telefonu, wypływ salda.
    Ponieważ samo się nasuwa że powinni, to pewnie nie...

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1