eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóry bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta? › Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
  • Data: 2009-03-24 23:11:33
    Temat: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:

    > Nie znam prawa umów konsumenckich, ale na zdrowy rozum bank, aby
    > uchylic się od odpowiedzialności, musiałby Ci udowodnić lekkomyślność
    > lub niedbalstwo prowadzące do udostępnienia osobom trzecim PIN-u. Sam
    > tego typu zapis w umowie to za mało. Problem jest ciekawy, aż przejrzę
    > własne umowy o karty. Chipowe mam tylko trzy, więc, jak do tej pory,
    > problem dla mnie nie istniał.

    Bank niczego nie musi udowadniać, zapisy w umowie są jasne. Co więcej
    jako instytucja zaufania publicznego posługuje się w razie uchylania się
    dłużnika bankowy tytułem egzekucji. Jak już komornik skończy z takim
    delikwentem to on oczywiście może dochodzić swoich racji w sądzie.
    Życzę powodzenia :)

    Nadużywanie takich mechanizmów w końcu zepsuje opinie banku. Tylko
    ostatnio tę opinię trudno zepsuć bardziej więc banki mogą przestać się
    krępować stosować radykalne metody.

    Sebastian