    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Date: Wed, 21 Jan 2004 18:25:30 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Czytek Newsów <n...@p...onet.pl> > Z wycinaniem IP też
    ostrożnie, bo niby skąd
    > wiadomo, że stały i prywatny - toż może być
    > jaki publiczny, kawiarenka, etc.

    Mowi sie trudno. To tak jak ze spamem.
    Puszczaja nerwy.

    > A już tekst jak to panienka eteryczna Wojtuś
    > Forum będzie zamykał, bo mu łobuzy coś tam
    > piszą...

    Jesli zamienia sie w to co ja mam w kosztu na niektorych skrzynkach, to
    pewnie zamkna.
    Za sprawa kilku osob, ktore znalazly sobie miejsce na prywatne pogaduszki,
    wojny itp.

    Ja forum odbieram jako miejsce jedyne w swoim rodzaju - bo zaden inny bank
    czegos takiego nie ma.
    Dlatego patrze jako na zjawisko, a nie konkretne miejsce. Multi czy Integrum
    probowalo - skonczylo sie na kilku postach.
    Szkoda byloby stracic to miejsce przez kilka emocjonalnie rozchwianych
    gosci. Czy swoboda wypowiedzi ma sie rownac temu co tam sie czasami dzieje?