    From: "michał" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Date: Wed, 21 Jan 2004 23:58:49 +0100

    > Nie ma znaczenia, czy 'Bolanowski Wojtek' to znany pracownik mBanku W.B.
    > czy święty tuercki nazwany przez inwestora 'Bolanowski Wojtek'
    > Była to prywatna wymiana zdań pomiedzy dwoma osobami
    > o poziomie kultury nie wyrastającym ponad przeciętność.

    Jezeli siedzi sie w biurze, w czasie pracy, przy firmowym komputerze, chocby
    na prywatnym numerze gadu-gadu (bo ktos juz tutaj okreslal prywatny gg i
    sluzbowy gg ;-))) i rozmawia z klientem o interesach (bo o takowych
    rzeczach, trzeba zalozyc, moze rozmawiac pracownik banku z
    'Inwestorem'-klientem) - to jest to rozmowa prywatna tak? A czy rozmawiajac
    w autobusie pelnym ludzi z kolega - to tez bedzie rozmowa prywatna? A czy
    wchodzac do banku i chcac zalatwic kredyt uslysze od pracownika jego
    grzeczne "wyjdz stad" mam skulic ogon i wyjsc??? W koncu to pracownicy sa
    dla nas - klientow i chocby niewiadomo co maja dbac o swojego klienta.
    Szczerze mowaic nie bardzo obchodzi mnie to czy akurat tego dnia ten ktos
    mial zly dzien, wstal lewa noga z lozka czy mial okres... Ma zalatwic to
    czym sie zajmuje i juz. A jak sie nie podoba - zawsze prace moze zmienic ;-)

    > Natomiast opublikowanie tego zapisu (ze znamiennym tytułem)

    Tytul chyba jest jaknajbardziej trafny. Jedyne co to mozna nie uogolniac
    sprawy i napisac "pracownika"...

    > na pbb, na forum mB i jeden Inwestor wie gdzie jeszcze,
    > świadczy niestety o trafności użytych w nim epitetów
    > wobec autora tego postu.

    Uhm.. Czyli nazywanie kogos "palantem" na forum publicznym jest dozwolne na
    przyklad tak?

    pzdr,
    michal