  • Data: 2003-06-28 12:00:52
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to powiedz mi JAKIM CUDEM po przelaniu 3k do mbanku wypłaciłam
    następnie
    > 200 PLN w bankomacie?
    > Więc nadal twierdzę, że to co piszesz to pierdoły :-))))

    a czy to 200pln to było wszystko na koncie?
    jeśli piszę pierdoły, to dlaczego na lukas linii te same pierdoły
    opowiadają,
    a ja wielokrotnie te pierdoły przetestowałem?

    ta twierdzę, że piszesz pierdoły, więc skończmy ten temat.
    Bo ja w odróżnieniu do Ciebie wiem jak to wygląda.

    Pozdrawiam,
    MK
    ps. polecam Lukas Linię, może przestaniesz wypisywać pierdoły, bo to już
    nudne jest.